Boost salget med Webshipper

1. august 2022
Denne artikel er sponsoreret

Webshipper

Boost salget med Webshipper

E-handel vokser, og antallet af ordrer og forsendelser stiger. Fremtiden indenfor e-commerce findes i en automatisering af fragt- og ordrehåndtering.

Kunderne ved, hvad de vil have. De vil have hurtig, gennemsigtig levering, og langt de fleste kunder har efterhånden en holdning til hvilken leveringstype, de foretrækker.

Danske , der til daglig automatiserer forsendelse og logistik for mere end 2500 kunder i Europa, har fundet løsningen på denne udfordring med deres alt-i-en fragtplatform. Det er en fuld automatisering og forenkling af de førhen manuelle arbejdsgange indenfor e-commerces ordrehåndtering fra start til slut.

Omstillingsparat og konkurrencedygtig

Som ejer af en webshop skal du altid være omstillingsparat og klar til de krav, kunderne stiller din webshop. For at forblive konkurrencedygtig skal du altid være klar på at optimere serviceniveauet. Det kan være svært, når hvert et trin i ordrehåndteringen skal udføres manuelt, og der hverken er tid eller penge til justering eller optimering. Det er her Webshippers alt-i-en fragtplatform virkelig kan løfte virksomheders ordrehåndtering fra en kronisk hovedpine til et kæmpe potentiale.

Webshippers intuitive fragtplatform, der blandt andet byder på automatiseret checkout, giver virksomheder mulighed for hurtigt at tilføje nye transportører samt leveringsmetoder og skræddersyede trackingbeskeder, så kunden altid kan følge sin pakke. På den måde kan ordrehåndteringen forvandles fra sur tjans til konkurrencefordel, der viser, at du som virksomhed er omstillingsparat og har fokus på kundetilfredshed.

Til store og små virksomheder

Et automatiseret ordreflow fra Webshipper er ikke kun for store virksomheder med tusindvis af forsendelser. Der er også masser af tid at hente i mindre virksomheder og startups, som måske kun har få forsendelser om dagen eller endda ugen. Webshipper tilbyder forskellige pakkeløsninger afhængig af størrelsen på din virksomhed, og derudover tilbydes der 14 dages gratis prøve, så du selv kan prøve, hvor let det er.

Når du først har prøvet en fuldt automatiseret ordrehåndtering, vil du ikke gøre det manuelt igen.