Derfor opretter vi en ny stilling som kunde- og kvalitetskonsulent, der som kundens ambassadør, skal understøtte den positive udvikling af den kollektive trafik i Nordjylland.
Jobbeskrivelse
Vi søger en person, der har stor interesse for og gerne erfaring med at arbejde med kunde- og datadrevet kvalitetsudvikling i samarbejde med kunder, vognmænd, chauffører og NTs organisation.
Som kunde- og kvalitetskonsulent vil du arbejde med at:
Sikre en løbende kvalitetsudvikling af den kollektive trafik i Nordjylland
Udpege områder hvor kvaliteten skal forbedres, og hvor kundeprocesser kan styrkes
Tilvejebringe forbedringstiltag i den kollektive trafik, der kan gøre kundetilfredsheden endnu højere
Kvalitetsudvikle den kollektive trafik i tæt samarbejde med NTs organisation, vores leverandører, chauffører og kunder.
Sikre et aktivt kundepanel som du løbende involverer i indsatsområder og løsningsforslag
Udarbejde analyser og i det hele taget arbejder kunde- og datadrevet
Gennemføre og udvikle vores kundeundersøgelser, som udarbejdes hos eksterne analysefirmaer.
Løbende afrapportere og gøre status for kvaliteten og temperaturen i den kollektive trafik
Understøtte NTs direktion, bestyrelse og servicebestyrelse med strategiske indsatsområder, der kan forbedre den kollektive trafik
Du vil lande i afdelingen Marked og Rådgivning, der består af 3 teams. Dine kolleger i team Udbud og Kvalitet udgøres af i alt 4 medarbejdere, der arbejder for at gøre den kollektive trafik endnu bedre for både kunder og de mange medarbejdere, der arbejder med bus, tog og flextrafik i Nordjylland.
Kundeorienteret medarbejder, der kan skabe resultater gennem samarbejde
For at få succes i dit job som kunde- og kvalitetskonsulent, er det afgørende at du:
Har en kommunikerende og involverende tilgang til samarbejdet med kunder og de medarbejdere, der hver dag betjener vores kunder.
Kan udfordre vores forretning og iværksætte forandrings- og udviklingsprocesser. Du ser den kollektive trafik udefra og ind.
Du er kundens ambassadør og har kommerciel forståelse, der understøtter, at vi løfter kvaliteten, hvor den er mest vigtig for både vores forretning og vores kunder.
Kan arbejde på alle niveauer fra det operationelle/konkrete til det strategiske. Du har lyst til at arbejde med både de små og vigtige forandringer til større strategiske indsatser.
Du bidrager til NTs strategier, politikker og konkrete procedurer, der kan understøtte kvaliteten i den kollektive trafik.
Kan arbejde kunde- og datadrevet og har erfaring med analyser og rapportering.
Har erfaring med projekt- og procesledelse, f.eks. som projektleder eller proceskonsulent. Den præcise uddannelse er ikke afgørende, men en akademisk baggrund vil naturligt matche stillingens krav. Om du er uddannet i antropologi, sociologi eller som ingeniør eller lignende er ikke afgørende.
Ansøgning
Stillingen er på 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesforhold ift. gældende overenskomst med KL med mulighed for forhandling.
Upload din ansøgning med relevante bilag på vores hjemmeside https://www.ntrejse.dk/job snarest muligt og senest den 12. maj 2024. Vi forventer at holde første samtalerunde den 21. og 22. maj 2024. Anden samtale forventes afholdt den 27. maj 2024.
Kontakt kommerciel direktør, Nicolai Bernt Sørensen, på tlf. 20248516 eller nbs@NTmail.dk, hvis du gerne vil vide mere om stillingen.